Wednesday, August 12, 2020

Online Books Download Да пробудиш драконче (Драконче #1) Free

Online Books Download Да пробудиш драконче (Драконче #1) Free
Да пробудиш драконче (Драконче #1) Paperback | Pages: 96 pages
Rating: 3.92 | 330 Users | 32 Reviews

Present Appertaining To Books Да пробудиш драконче (Драконче #1)

Title:Да пробудиш драконче (Драконче #1)
Author:Николай Теллалов
Book Format:Paperback
Book Edition:3-то издание
Pages:Pages: 96 pages
Published:2009 by Човешката библиотека (first published 1998)
Categories:Fantasy. European Literature. Bulgarian Literature. Adventure. Urban Fantasy. Dragons

Narrative In Pursuance Of Books Да пробудиш драконче (Драконче #1)

Някога змейовете живеели на земята сред нас, хората.

Били крилати, с блестящи люспи, които огрявали всичко наоколо като слънцето.

Но по времето на появата на барута, змейове, самодиви и таласъми един по един се изгубили. И да има останали от тях нейде в нашите земи, много надалеч ще да е това място.

Затова чак до 19 май 1996 година никой не ги бе срещал, нито виждал.

Докато един човек не успя ДА ПРОБУДИ ДРАКОНЧЕ.

Как да поискате книгата от Човешката библиотека

Declare Books Supposing Да пробудиш драконче (Драконче #1)

Original Title: Да пробудиш драконче... ISBN13 9789549224139
Edition Language: Bulgarian URL http://choveshkata.net/blog/?page_id=488
Series: Драконче #1
Literary Awards: Фантастична книга на десетилетието 1990-1999 г. Nominee for 2-ра награда (2000), Книгата, която ме вдъхновява for 9. място (2014)

Rating Appertaining To Books Да пробудиш драконче (Драконче #1)
Ratings: 3.92 From 330 Users | 32 Reviews

Criticize Appertaining To Books Да пробудиш драконче (Драконче #1)
Много ми хареса! Рядко чета бг автори, но това беше много приятно четиво :)

Приятно. Хареса ми, като цяло, но не получава повече от 3 звезди по 2 причини:1. Не усетих историята, в смисъл, че някак ми се губеше замисъла през цялото време. Звучеше сякаш някой разказва ежедневието си.2. Краят! Толкова тъп край, че няма на къде. И после ще ми твърди, автора, че не бил замислял продължение?Въпреки тези 2 причини най-вероятно ще прочета и останалото :)

Обичайно отбягвам фантастиката, особено българската. Тази книжка прочетох, защото ми беше препоръчана. Хареса ми. Стилът определено търпи лека критика, но историята е оригинална и интересна. Дракончето се чете бързо и леко. Определено историята не е мои тип, но бих я препоръчала на любители на фентъзито, склонни да дадат шанс на нещо българско.

Драконче е сбъдната мечта за мен. Приказката е истинска! Веднъж докоснали се до света на шарканите, оставате завинаги пленени от него.Позволявам си да публикувам тук думите на Николай Светлев, писани за третото издание на Драконче:"Жестоко, жестоко, жестоко! Само това ми се въртеше в главата, когато за пръв път прочетох "Да пробудиш драконче". Тази необикновена книга съм я чел седем пъти три пъти по задължение, а останалите за удоволствие. Радвам се, че именно аз бях първият й редактор и

Доста посредствена книга за фантазиите на един девствен хипар. Странното е, че макар да е само на 15-тина години, произведението вече успява да звучи демоде. Не си струваше четенето.

Когато започнах тази книга, не бях съвсем сигурна какво да очаквам. Мненията за нея бяха противоречиво крайни и объркващи. И други български фантастични произведения съм чела, но и те, някак си, се люшкаха между гениалност и пълен погром в опит да се копира някоя известна книга. Тази приятно ме изненада с оригиналност. Книгата започна с образи от едно познато минало. Време на ограничения, както му викам. И книгата ми напомняше за тези ограничения. Тежки времена, сиви времена, точно както са и

ВЕЛИКОЛЕПНА!!!Толкова истинска, народна, българска, че на места отчайващо болезнена.С удоволствие продължавам към следващата част.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.